niedziela, 23 grudnia 2012

Sprawy blogowe 4 + życzenia

Jak pewnie zauważyliście, ostatnio na blogu zaszła pewna zmiana. Jest nią tło. Planowałam zmienić tu coś jeszcze, jednak wena na remont bloga mnie opuściła. Jednak jeszcze dziś ( najpóźniej jutro ) powinnam zmienić muzykę. Takie małe odświeżenie odtwarzacza. ^^
I jeszcze jedno: kolejny rozdział 'With you it's different' na pewno nie pojawi się tu ani dziś, ani jutro. Mam nadzieję, że jednak zdołam napisać go jak najszybciej. ^^
Jednak nie głównie po to zaczęłam pisać tą notkę. Oczywiście przede wszystkim chciałam złożyć Wam życzenia świąteczne!

W te Święta chcę życzyć Wam tego, co najlepsze: dużo czasu spędzonego z rodziną, wymarzonych prezentów, oraz żebyście przez cały nadchodzący 2013 byli radośni, szczęśliwi i zdrowi! ^^
Po prostu: Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! 
: )




Pozdrawiam,
Alice , 

2 komentarze:

  1. Dziękuję^^
    Tobie również zdrowia, szczęścia no i przede wszystkim spełnienia marzeń i szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku! ^o^
    A one-shot z poprzedniej notki naprawdę dobry! :3

    OdpowiedzUsuń