sobota, 9 lutego 2013

Mianhe, czyli prawdopodobny koniec działalności bloga.

Dzień dobry.
Tak, chciałam powiedzieć, że to prawdopodobnie ostatni post na tym blogu. Ostatnio odczuwam kompletny brak weny, czasu, a może nawet i chęci?... Sama nie wiem. Czuję, jakby coś się we mnie wypaliło (jeżeli można to tak nazwać). Poza tym i tak widzę, że na bloggerze istnieje bardzo dużo blogów z opowiadaniami, które są 1000000 razy lepsze od moich i pisząc moje czuję się trochę, jakbym zaśmiecała tą stronę. Chociaż może się mylę... A może nie.
Sądzę, że opowiadania będę pisać dalej, ale nie będę ich publikować. Teraz informacja dla moich przyjaciółek: jeżeli kiedykolwiek będziecie chciały przeczytać moje wypociny, po prostu napiszcie! ^^
Może kiedyś mi się coś odmieni i jednak będę chciała tu wrócić i ponownie zacząć publikować (w co wątpię)... Pewnie do tej pory wszyscy mnie ''odobserwują''... No trudno, rozumiem Was. Po co nieprowadzony blog ma wisieć na liście i tylko zawadzać?
Bloga nie usunę. Raczej. Tak sądzę...

Na koniec chciałam podziękować wszystkim obserwatorom! Dzięki Wam, Waszym wyświetleniom i komentarzom miałam ochotę dalej coś pisać. I przepraszam, jeżeli Was zawiodłam... Naprawdę przepraszam...

Wasza Alice,


7 komentarzy:

  1. Ala nie pozwolę ci usunąć bloga, wiesz o tym ? Co do opowiadań, daje ci 2 miesiące, jak tu nie wrócisz bd cię dręczyć aż w końcu coś napiszesz ! <3
    Wracaj szybko ! :)
    P.S. Co to za piosenka pod numerem 49 ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablo - "Tomorrow" (feat. Taeyang)
      Przepraszam, ale ja już chyba naprawdę nie wrócę... :(

      Usuń
  2. łeeee, szkoda, że chcesz odejść, a ty naprawdę świetnie piszesz i szkoda by było, gdybyś przestała. no ale cóż, ja mam z weną i chęciami podobnie jak ty teraz, więc cię rozumiem. ^^ ale mam nadzieję, że może jednak wrócisz i będziesz pisać. :D liczę na to. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :(
    Z jakiej dramy jest ten gif? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nie wiem. Możliwe, że z ''A Gentleman's Dignity'', bo tam grał Lee Jong Hyun, ale nie jestem pewna. ^^

      Usuń
  4. Nominowałam cię do "The Versatile Blogger Award". Więcej info u mnie na blogu:
    http://aabout-story.blogspot.com/2013/03/perfect-mask-2-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. I nie planujesz wrócić w 2016?

    OdpowiedzUsuń