sobota, 17 listopada 2012

Sprawy blogowe - 2

Przepraszam wszystkich czytających moje opowiadanie za tajemnicze zniknięcie 9. rozdziału w środę. Po prostu kiedy nudziłam się z klasą czekając na autokar powrotny z teatru weszłam na bloggera w komórce... I coś tam się porobiło. Efektem było usunięcie się rozdziału do połowy. Do tej pory starałam się go 'zrekonstruować'. Mam nadzieję, że jako tako mi to wyszło i ta wersja nie różni się dużo od poprzedniej. I jeszcze jedno: jeżeli chcecie kolejny rozdział, napiszcie w komentarzu. Będę wiedziała, ilu Was jest. ^^ Jeżeli wyrazicie swoją chęć, to postaram się go dodać nawet dzisiaj, a najpóźniej jutro!

P.S. Myślę nad rozpoczęciem pisania opowiadania o SHINee. Ale na razie są to tylko plany. ^^


3 komentarze:

  1. jaa chcę kolejny rozdział. :D
    mówisz nowe opowiadanie, i to z SHINee, no to zapowiada się ciekawie. : D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę opowiadanie z SHINee <3
    i 10 rozdział, choć nie przeczytałam jeszcze 9. ale i tak chcę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. przykro mi, ale dziś już się chyba nie wyrobię z dodaniem rozdziału. postaram się go dokończyć najszybciej, jak będę mogła! ^^

    OdpowiedzUsuń