piątek, 30 listopada 2012

Sprawy blogowe - 3

Zacznę od tego, że zostałam nominowana przez Sung JiKyung oraz przez Lee Satori do Liebster Award, za co z całego serca dziękuję! ^^ 

Zasady tego tagu:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Moje odpowiedzi na pytania Sung JiKyung:
1. Jak długo piszesz?
Hymm... Jakoś tak od marca 2012, ale rozdziały zaczęłam publikować na blogach dopiero w czerwcu.
2. Co byś zrobiła, gdybyś dowiedziała się, że do Polski przyjeżdża twój ulubiony zespół k-pop?
Oczywiście pojechałabym na ich koncert! ^^3. Ulubiony kolor?'
Niebieski <3
4. Masz swojego ultimate biasa?
Niestety nie.
5. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
W Anglii, w szczególności w Canterbury. ^^
6. Posiadasz jakieś ukryte marzenia?
Wyjazd do Azji, a najbardziej do Korei Południowej lub Japonii.
7. Masz rodzeństwo?
Nie.
8. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Nie mam ulubionej. W każdej jest coś takiego, za co można ją cenić. ; )
9. Oglądasz dramy?
Ojj tak. ^^
10. Jakie są twoje zainteresowania?
Lubię uczyć się języków obcych i czytać książki.
11. Lubisz czytać mangi?
Od czasu do czasu.


Moje odpowiedzi na pytania Lee Satori:

1.Ulubiony przedmiot szkolny?
j. angielski i j. niemiecki
2.Ulubiona piosenka?
Teraz MBLAQ - It's war
3.Ulubiony zespół?
Ciężko zdecydować się na jeden... W tej chwili najczęściej słucham zespołów t.j. CN Blue czy FT Island.
4.Jeśli słuchasz k-pop'u to jak długo? 
Słucham już od roku. ^^
5.Ulubiony miesiąc?
Sama nie wiem... Chyba styczeń.
6.Lubisz lamy?
Tak, bardzo. xd
7.Spódnica, sukienka czy spodnie?
Spodnie
8.Włosy rozpuszczone czy związane?
Rozpuszczone
9.Jakie masz hobby?
Bardzo lubię czytać książki i słuchać muzyki.
10.Jakbyś mogła spełnić jedno swoje marzenie jakie by to było?
Wyjazd do Azji. ^^
11.Masz swoją ulubioną dramę?
Tak. Jest nią drama 'Heartstrings'.

Oto blogi otagowane przeze mnie:

1.http://kurolifeblog.blogspot.com/
2.http://stretched-jellies.blogspot.com/
3.http://aabout-story.blogspot.com/
4.http://itismywish.blogspot.com/
5. http://kamciczeksland.blogspot.com/


Przykro mi, ale nie znalazłam aż 11 takich, które często odwiedzam, i które bym tu dodała. Mam nadzieję, że to w niczym nie przeszkadza! ^^

Oto moje pytania:
1. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
2. Jakiej piosenki ostatnio słuchałaś?
3. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
4. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
5. O czym teraz myślisz?
6. Masz rodzeństwo?
7. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny?
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
9. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
11. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz